Pentru orice informație referitoare la garantie ne puteți contacta la numărul de telefon 0358.88.00.10/0755.999.550
Garanția articolelor
Garantia se acorda produselor care prezinta deficiente neimputabile consumatorului. In cazul neconformitatii produsului, consumatorul poate solicita repararea, inlocuirea sau rerturnarea contravalorii acestuia. Un produs este considerat conform cu specificatiile contractului de vanzare-cumparare daca sunt indeplinite urmatoarele conditii:
- produsul corespunde cu descrierea vanzatorului
- produsul corespunde scopului general de utilizare al produselor de acelasi tip
- produsul corespunde cu specificatiile produselor din aceeasi serie (asteptari rezonabile de calitate si performanta similara), specificatii aduse la cunostinta cumparatorului, pe baza declaratiilor, inscrisurilor de pe eticheta sau ambalaj, sau pe baza publicitatii facute produsului.
Defectele aparute ca urmare a uzurii fizice sunt excluse din garantie!
Uzura normala a produsului, tinand cont de durata medie de utilizare a acestuia, care include tasarea poliuretanului, intinderea pielii sau a materialului de acoperire, matuirea sau lustruirea materialelor in timp, in limite normale, ca urmare a uzurii sunt acceptate si nu sunt considerate defecte.
Aparitia unor defecte dupa receptia produsului, ca urmare a serviciilor de: manipulare, transport, montaj si instalare, executate de cumparator sau de terti sunt imputabile clientului.
REmarcabil ofera un termen de 2 ani garantie pentru produsele de mobilier achizitionate online de pe site sau 30 zile in cazul articolelor noastre home&fashion.
Eticheta produselor de fashion conține informații utile privind spălarea și îngrijirea articolelor respective, astfel încât acestea să nu sufere nicio deteriorare. În situația nerespectării instrucțiunilor de întreținere, drepturile la garanție se pierd. Pentru a face dovada achiziționării articolelor, este necesar să pastrați bonul fiscal sau factura.
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu legislația în vigoare. Garanția acordată nu afectează drepturile conferite prin legea consumatorului și este în conformitate cu prevederile OG nr 21/1992 privind Protecția Consumatorilor, cu modificările ulterioare, și legea nr 449/2003.
Perioada de remediere pentru garantia legala de conformitate si garantia comerciala este de maxim 15zile calendaristice din momentul informarii de catre consumator.